vrijdag 29 maart 2013

Pasen

En zo is het alweer vrijdag, goede vrijdag. Dus het Paasweekend. Merkbaar, nee nee niet aan het weer, ik weet het, maar goed aan de andere kant hoorde ik van de iets oudere generatie dat het niet uniek is dit weer met Pasen. Ik bedoel merkbaar aan de invasie auto's richting de Veluwe, tja we wonen toch op een mooi stukje Nederland.

Ik reed vanmiddag naar Amersfoort en kwam alleen maar sleurhutten en andere vakantie apparaten tegen. Op de terug weg ook, maar die haalde ik dan in, alle parkeerplaatsen vol met gezinnen en groepen. Gezelligheid volop dus. Leuk, start van het voorjaar, want door het weer worden de mensen dus niet tegen gehouden om in de tentjes en hutten te slapen. Ow ja, lees je enig afkeer van de caravan, dan klopt dat. Als dat voor mij de enige manier van vakantie zou zijn, dan zou ik niet met vakantie gaan, of het moet zo'n bus zijn, waar je dan weer je auto in kunt rijden, je eigen luxe hebt, dan overweeg ik het ;)
Wat ik tijdens mijn trip merkte is dat het autorijden nog zeer vermoeiend is, hier in de buurt geen probleem, maar nu op de snelweg naar Amersfoort was het toch vermoeiend, vergt veel concentratie en misschien wat te druk voor mij. Woensdag ga ik weer voor een x naar kantoor Utrecht, ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Wij hebben 1e Paasdag hier het huis vol zitten. Mijn ouders, mijn tante en mijn zwangere zusje met haar vriend. Ja ja, jullie lezen het goed, wij worden weer oom en tante! Er komt een kleine Carmos of Ilios ;) Gezelligheid dus! 2e Paasdag moet Martin werken en hebben de kids en ik de hut hier voor ons alleen, ook gezellig of vermoeiend, dat zal maandag aan het eind van de dag blijken.

En dan dinsdagochtend naar de tandarts, de nieuwe tandarts. Ik laat het maar over mij heen komen, meer kan ik niet en wordt het te erg, dan spuiten ze mij maar plat ;P

Afgelopen week ben ik ook naar de Oedeemtherapie/lymfedrainage geweest. Het is misschien nog te vroeg om te zeggen, maar ik denk dat ik er wel profijt van zal hebben. Door een bepaalde vorm van massage proberen ze de afvalstoffen naar de uitlaatklep van de lymfen te brengen. Dit kan dan weer veroorzaken, als er veel vrijkomt, dat je hoofdpijn krijgt, ik dus. Ook ga je, als je dus last hebt van verstoorde lymfen, door die massage weer meer naar de wc. Dat merk ik ook, hopelijk kan ik hierdoor dus stoppen met de plastabletten.

Voor nu wil ik jullie allemaal een fijne witte Paasdagen toe wensen, veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten