maandag 31 december 2012

Op de valreep

Op de valreep toch nog maar een berichtje. Even het jaar in een vogelvlucht doornemen en nog meer onzin spuien.

Nou ja veel valt er niet te vertellen, jullie weten het eigenlijk allemaal al, ik kwam, zag en overwon en leef nu mijn leven zoals ik het wil leven, want tja per slot van rekening leven wij maar 1x!

Het jaar begon onschuldig bij de huisarts, want uiteindelijk geen goed nieuws opleverde. Daar in de tussentijd heel druk mee geweest, maar er is nog meer gebeurd, leuke positieve dingen.

Zo zijn de kids jarig geweest en daarbij schandalig verwend. Heb ik gezien hoe Nathan leerde lopen, hoe recht zijn voetjes eindelijk beginnen te staan, hoor ik nu hoe goed hij leert praten en hoe hij verandert van een dreumes in een peuter. Een pittige, veel karakter waar we onze handen vol aan hebben en nog zat mee te stellen krijgen en wie je vaak achter het behang kan plakken, maar zodra hij zijn verleiders oogjes op zet en tegen je aankruipt ben je snel weer verkocht en je boosheid vergeten.
Van Charlotte heb ik gezien hoe ze echt is gaan praten, zindelijk worden, hoe ze heeft leren fietsen op een grote fiets, hoe ze nu transformeert naar een kleuter maar ook naar een dametje en wat voor 1! Een meisje met een grote mond, maar als puntje bij paaltje komt wil ze maar al te graag gered worden, een meisje die met 1 blik en lachje de mannen om zich heen weet te veroveren en een meisje die haar hart voor iedereen openstelt. Begrijpelijk is dat papa inmiddels al draaiboeken heeft klaar liggen voor het moment dat hier de heren aan de deur staan.

We hebben een nieuwe inwoner, genaamd Levi. Een heerlijke pup, die veranderde van een stil lief hondje in een grote dominante knul die we moeten temmen, wat redelijk lukt. Een heerlijke dalmaat met al zijn dalmaten streken, die met zijn inmiddels 35 kilo bij je op schoot komt liggen, hij is per slot van rekening nog een schoothondje, vind hij. Een hond die naar iedereen toe open staat, maar wat niet door iedereen positief wordt ontvangen, begrijpelijk, want als er een kalf op je afkomt en jou wil omhelzen, wordt je daar niet altijd vrolijk van, lijkt mij. Maar eerlijk is eerlijk, hij is en blijft een schat, een eigenwijze, maar ja dat past dan wel weer bij ons.

Verder hebben Martin en ik nog samen genoten van een avondje Night of the Proms, zeer vermoeiend, maar ja dat was het wel waard, de kids sliepen op dat moment heerlijk bij tante Yvonne, waar zij het ook enorm naar hun zin hebben gehad.
Ook heb ik mijn creatieve kant verder aangeboord, wat enorm leuk was, en toch ook blijft kriebelen. We zijn heerlijk met ons gezinnetje op vakantie geweest, wat we zijn zelfs met de hele familie op vakantie geweest.
We hebben heerlijk gelachen met vrienden, avonden doorgehaald met ze, gezellig met de kids samen erop uit.

Kortom, het jaar was slecht maar met vele hoogtepunten!

Vanaf hier wil ik iedereen een goed uiteinde wensen, knal voorzichtig, drink gepast, maar bovenal geniet er van met je geliefden samen. Als eerste is een hele dierbare vriend van mij aan de beurt, die heerlijk nu met zijn mannetje in Sydney is, Dennis en Maurice proost!

En mijn motto voor 2013: Leef je leven zoals jij het wil leven, je leeft maar 1 x!

2 opmerkingen:

  1. Prachtig motto, ik doe mee! Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja toch, zoals je schreef al die goede voornemens, onzin, gewoon doen waar je je goed bij voelt!

    BeantwoordenVerwijderen