vrijdag 3 augustus 2012

Augustus

En toen was het alweer augustus. De maand, de maand van de laatste kuren, iets waar ik naar uitkeek in maart en wat nog zover weg leek, nu kijk ik terug op een periode die snel is gegaan. Omdat je in een vast patroon van ziekenhuizen zit gaat het snel, maar ook door de steun van familie, vrienden en alle bekenden gaat het snel. gelukkig maar!

En ja afgelopen week jarig geweest. Ik doen niks meer aan mijn verjaardag, ja mijn ouders, tante, zusje en zwager zijn op visite geweest en vrienden, maar dat was niet perse vanwege de verjaardag. En onverwacht kwam nog mijn vriendin en een nicht op visite. Ik ben wel weer verwend met bloemen, bakspulletjes, heerlijke witte wijn en de Wii Fit.

Dat laatste is me leuk! Ik heb het nu 3 keer gedaan, het is ook best wel pittig, maar zeker leuk. Doel van mij daarmee is dat ik toch iedere dag minimaal een half uur sport. Martin vind het geloof ik maar niks, vooral omdat de buurt het ook kan zien, maar ach een potje golf vind hij dan weer niet erg om er mee te spelen.

En vorige week heerlijk een weekendje weg geboekt naar CP in Drenthe en een weekje weg samen met mijn ouders, na alle ellende even bijtanken.

Maar eerst op naar het weekend, morgen komt weer een vriendin op visite en zondag gaan we naar vrienden om onze verjaardagen te vieren (tja handig als iedereen kort op elkaar jarig is). Dan is het alweer maandag, moet ik weer naar het ziekenhuis voor controle bloed en babbeltje arts. Gisteren vroeg Martins tante heel terecht, hoelang blijft chemo in je lichaam hangen. Tja goede vraag, het zal er niet uit zijn na een maand, maar denk dat na een maand wel het herstel van mijn lichaam begint. Toch maandag eens even vragen aan de arts. En dan woensdag alweer start van kuur 6, deel A om precies te zijn, raar om naar uit te kijken, maar hier kijk ik nou echt naar uit, nog maar 2 keer overgeven ;P

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten