maandag 20 augustus 2012

allerlaatste keer, tenminste dat is onze bedoeling

Vandaag weer een bezoekje ziekenhuis, bloedcontrole, afspraak arts voor startschot allerlaatste kuur en meteen voor afspraak scans.

Zoals gewoonlijk alles weer goed, maar omdat ik de laatste keer zo last had van mijn maag en ik nu er nog steeds last van heb en ook last van druk op de borst heb, een extra drankje gekregen. Nu ken ik dit drankje, is super goor, maar ga het maar wel proberen.

Maar omdat ik dus ook last heb van druk op de borst, maar ook nog steeds vocht vast houd, heb ik een hartfilmpje gehad en krijg ik 27 augustus een scan voor de pompfunctie van mijn hart. Hartfilmpje was oké. Ben benieuwd wat er uit die scan komt. De normale pet-scan heb ik 3 september, dat is helemaal spannend, maar ja, kan niet meer dan afwachten.

Verder is Nathan nog steeds niet in orde, dit weekend weer bij ha gezeten, vanochtend weer en we zijn weer terug bij af. Het is geen krentenbaard, wat wel niet bekend, weer een ander zalfje, over een week op controle, dan nog niet beter wordt hij doorgestuurd.

Omdat het zo allemachtig warm is en ik daar niet vrolijke van wordt, houd ik het ook even hierbij, ben een beetje inspiratieloos.

Doei doei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten