woensdag 25 juli 2012

snel kort stukje

Vandaag weer een kuur gehad, het wordt zwaarder, moest weer overgeven, vrij snel na de start al en  ook aan het eind. Nu gaat het weer redelijk, maag is weer tot rust, en hoofdpijn is ook weer gezakt, dus nu zo wat eten.

De warmte, tja jullie weten het.......

Aanstaande vrijdag ben ik al weer jarig, 32 wordt ik. Op het moment dat je de diagnose kanker krijgt, schiet alles door je kop, oa ik wil nog oud worden, helaas blijven de cijfers onverbiddelijk ;P

En nog 1 dingetje wat ik met jullie wil delen, ik kan zien hoeveel bezoeken van mijn blog ik heb gehad, inmiddels alweer 1304! Niet verwacht dat er zoveel interesse in mijn verhaal is. Doet mij goed. Maar dat zie ik ook wel aan de hoeveelheid mailtjes, kaartjes en telefoontjes ik wel heb gehad. Sommigen heb ik nog niet terug gebelt/gemaild, dat gaat nog komen, moet er de puf voor vinden.

2 opmerkingen:

  1. Het eind is in zicht.... Hou vol meissie !!
    3x 32 moet ook kunnen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha Harry, 3x32, als het in goede gezondheid en met goede geest gebeurd, geen enkel probleem en anders moeten ze het oude mensje maar snel over de heg gooien (zoals het hier gezegd wordt)

    BeantwoordenVerwijderen