zondag 24 juni 2012

oei een beetje laat

Ik kwam tot de conclusie dat ik al een week niks meer van mij heb laten horen, oh oh oh.

Afgelopen week was een raar weekje waardoor ik er geen puf voor had. Eerst raakte Nathan aan het snotteren, vervolgens Charlotte, die daardoor niet wilde slapen en ons wakker hield, de volgende dag waren Martin en ik aan de beurt. Martin niet zo erg, maar ja ik ben al verzwakt dus was een gewillige prooi. Nu gaat het gelukkig wel weer redelijk, maar ben nog niet op en top fit. Nathan kan nogal makkelijk piepen, maar deze week bleek hij een bikkel te zijn, want afgelopen vrijdag bleek dat hij een ontsteking achter zijn trommelvliezen had, deze is namelijk nu doorgebroken en nu heeft hij een loopoor.

Levi bleek deze week ook een dominantere hond te zijn dan wat we hadden gehoopt, dus dat betekent een strengere aanpak wat ook zijn aandacht eist.
Afgelopen donderdag ook weer op kantoor geweest en wezen lunchen met Dennis. Was weer ouderwets gezellig en weer leuk om de collega's te zien.

Door de ziektes van ons ben ik helaas niet aan het sporten toe gekomen, hopelijk wordt ik dinsdag nog toegelaten ;) En dan ben ik benieuwd of ik woensdag wel mag kuren, als de bloedwaarden er niet goed voorstaan door deze griep kan ik een weekje gaan wachten, weinig zin in. En dan wordt ook meteen de afspraak voor de volgende scan ingepland, spannend!!!!

En wat mij nu toch bezighoud is dat ik nog maar 8,5 week hoef, het eind is in zicht en hopelijk ga ik het redden met het bosje haar wat er nu nog hangt, zou toch mooi zijn en dan is over 9,5 week het echt sloes en kan het haar weer gaan aandikken en kan het rotzooi verder mijn lichaam uit en gaan we over 10,5 week lekker er even tussen uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten