donderdag 28 juni 2012

Kuur 4 zit er ook op

Zo, gisteren kuur 4B gehad, dus die zit er ook op. Nog maar 2 kuren te gaan!

Dinsdag weer bloed prikken en afspraak bij de arts, ondanks mijn verkoudheid was alles in orde, zelfs weer goed. Gelijk de afspraak voor een scan gemaakt, volgende week donderdag ben ik weer aan de beurt, weer zo'n moment waar je naar uit kijkt. Dit x wel, omdat ik al weet dat het goed aanslaat, Ik hoop eerlijk gezegd dat het al geheel weg is, oke dan heb ik nog wel 2 kuren te gaan, maar die kunnen de evt niet zichtbare restanten opruimen.

De arts vroeg nog of ik de vorige x moest overgeven, nee geen last van. Nou wat denk je, gisteren kon ik daar nog net op tijd de wc halen. Toch weer last van het maagzuur, het verplegend personeel gaf ook al aan dat ik om maagzuurremmers moest vragen. Want het is geen misselijkheid wat ik heb, het is zuur. Na 1x overgeven ben ik er ook weer vanaf. Daarna wel last van pijn in de buik omdat die leeg is, dus gisteravond van 8 tot 11 uur beneden gezeten om wat te eten en zo mijn maag tot rust te krijgen. Daarna een halve nacht wakker liggen want dat hoort er helaas ook bij.

Dus heb er weer een klacht bij, die hopelijk de volgende x verholpen is. Maar ben er ook weer wat kwijt, ik heb geen last van obstipatie meer, gelukkig. Dit is geeindigd doordat ik gestopt ben met de staaltabletten. En ik heb nog amper last van tintelingen in mijn vingers. Ook heel fijn. Waar ik nog wel last van heb is helaas het haaruitval en vocht vasthouden. Door het vasthouden van het vocht schommel ik enorm in het gewicht, dus de weegschaal is de ene dag mijn vriend en de andere dag de vijand ;) Ik moet mijn gewicht in de gaten houden, moet namelijk voor de kuren stabiel blijven in gewicht en dat lukt gelukkig redelijk.

Maar goed, we gaan op naar de scan en dan naar de laatste 4 keer kuur.

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten