maandag 11 juni 2012

Bruiloft

Afgelopen vrijdag hebben we een bruiloft gehad van een collega van Martin, was weer een tijdje geleden dat we een feestje hadden, dus was wel gezellig. Het was geen grote bruiloft, vanwege het geloof ook geen wilde bruiloft, dus een zit bruiloft, leuk opgelost door een buffet waardoor je je ook niet verveelde en bovendien zaten er wat collega's van Martin dus we hadden flink wat te kletsen. Toch merk je dan dat je niet in orde bent. Om 9 uur was ik al moe, maar om half 11 ging het lichtje toch echt uit, nou je voordat je de man gemotiveerd hebt dan weet je het wel ;)
Het was gelijk een proef om te kijken hoe Levi zich zou gedragen, maar die gedroeg zich keurig, niks kapot en geen boze buren.

En wat dacht je van zaterdag..........Tja, uiteraard toch gekeken, ook al heb ik er in het begin niet veel mee, zal ik het wel kijken. Woensdag avond hoor ik het wel als ik boven op bed lig, van het commentaar wat van beneden komt, dan weet ik meteen of ik zondag nog moet kijken ;)

Morgen mogen we weer sporten en in de middag naar de arts. Het sporten gaat wel oke, merk dat ik toch meer conditie heb, uiteraard ren ik nog geen marathon, maar kan het sporten een tandje hoger volhouden, dit staat los van mijn moe gevoel, dat blijft. Ben weer benieuwd naar de bloedwaarden, of je nu wat ziet veranderen en toch maar voorzichtig vragen naar het vervolg traject, zodra ik klaar ben, hoe lang ik onder controle blijf, heb gehoord voor altijd, maar of dat het zo is? En dan woensdag, woensdag deel a van kuur 4, het echte aftellen is begonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten